prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Det var inte igår.

Publicerad 2008-02-16 11:22:10 i Allmänt

Eller jo det var det väl, men jag brukar ju skriva oftare... hur som helst.

Jobbet gick bra, sen fick jag rosor av Älsk. Skolan var tråkig, men sen åkte jag hem till H och var jättetrött men det var mysigt ändå. Igår var vi på Cino4, sjuuukt häftigt. Rekommenderar det verkligen. Det är alltså en 4(!)dimensionell bio på tekniska museet... woooooooooow säger jag.

Sen var det mycket mycket god middag med H på kvällen. Efter det åkte jag hem Partys vän Maria där det passande nog var party. Trevligt och mycket singstar. Hihi. Sen åkte jag hem och somnade som en stock tills att mamma började skrika i telefon, and here I am...

Nu ere frukost time

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela