prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Dagen.

Publicerad 2008-02-02 21:20:48 i Allmänt

Jaha, gårdagen var mycket trevlig. Middagen va väl lite stel men helt ok, och söt hund, fin lägenhet, god mat. 3 rätters, mycket mumsi. Sen var det utgång med Pegah&co, och det var kul som vanligt. Sen hem till älsk.

Gick upp relativt tidigt imorse, åkte på släktkalas. Sen till Ikea och storhandling, så det har varit fullt upp. Blev upphämtad av älsk i snöstormen, åkte hem och lagade tacos sen somnade jag i stort sett i soffan så han skjutsade hem mig, hahaha, han ska ju upp tidigt imorrn. Mitt mål är att hålla mig uppe till 22 men vi får se om jag lyckas ;).

image48
Världens finaste tax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela