prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Dagen:

Publicerad 2008-03-01 00:27:44 i Allmänt

Vaknade upp vid 10, kan ju inte säga att jag sovit särskilt gott i en säng blandad med teoriångest (jag) och tentaångest (H). Vaknade flera gånger och va svettig osv. Men men.

Fint väder, åkte till stan, tog ut mina penicillin för min inflammerade visdomstand (kul va). Sen åt min mor och jag superdupergod lunch på hotell Malmen, buffé. Jättetrevligt... sen åkte jag in till stan, gjorde provet, köpte ett linne, åkte hem.

Planerna krossades iaf för ikväll, men det är sånt som händer. Blev jättelåg, är nu hemma hos älsk, har ätit mat och tittat på en lagom konstig film, och såklart "så ska det låta".

Jag fryser fastän jag e varm, trött fastän jag sover, ont i magen, mår illa. Vet inte. Är inte alls i form. Känner mig ledsen och låg. Är så trött på den här världen. Trött på att bli besviken, jättemycket. Trött på att behöva tänka för andra, trött på att bli utnyttjad (bråkat med SATS idag också, dom vägrar säga upp mitt konto fastän bindningstiden e slut och jag inte får träna pga mina fötter, gjorde mig arg!) Trött på att vara förstående, trött på att anpassa mig, jag är trött på det mesta idag. Jag är trött på att försöka. Och jag är trött på att behöva tackla mycket själv. Jag är trött på att inte få det tillbaka.

Jag vet att jag borde vara glad för teoriprovet och allt men allt sprack. Jag har väl svårt att se världen i annat än svart eller vitt, en dålig egenskap.

Jag är hemskt trött men måste hålla mig vaken 10 min till för att gurgla med såndär cp grej ja har fått för min tand, får nämligen inte göra de tidigare än typ 20 min efter tandborstning. Bajs på det.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela