prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

7 kakor.

Publicerad 2008-02-12 18:34:21 i Allmänt

Jag e frysen och trött, Älsk är på Gotland. Ska ha moviekväll med mor min, haha, gullit va. Har precis proppat i mig 7 kakor också. Suck. Ja fattar ju själv att jag kommer må illa sen, eller få ont i magen, men ändå så gör jag det. Varför, egentligen? Suck igen.

Ska iaf ta ett bad, se filmen, och sen typ sova. Mycket att göra framöver. Imorrn blir det att plugga det sista med Nicole som kommer hit, sen så har jag föreläsning på kvällen med älskade P som gör det hela mycket roligare! Sen ska jag väl hem, och antagligen jobba på torsdag på nåt ställe i sumpan. Om jag är frisk dvs.

Sen har jag skola igen torsdag kväll, blir inte mycket alla <3ans dag firande alltså. Kommer inte se H på flera dagar känns det som! Men men, sånt är livet.

Nu är det slapp time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela