prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

00:00

Publicerad 2008-02-12 00:03:38 i Allmänt

Jaha, ännu en dag har gått. Det är vad jag verkligen kommit fram till nu... att inte panika, jag menar, allt löser sig, för vad som än händer så går tiden och förr eller senare kommer allt var över. Snabbare än du tror kommer du ha gjort den där tentan, sprungit den där milen, eller vad det nu kan vara. Tror jag börjar bli gammal. Men så är det. Att leva i nuet har numera fått en annan betydelse för mig. Tant Sara.

Har iaf varit duktig och pluggat massor idag. Sen hade vi gäster, och sen åkte jag hem till Paret och kikade Anna Pihl. Det var sjukt bra idag med! Spännande! Hihi.

Nu är jag hemma hos H. Börjar bli lite trött, får se hur länge jag orkar... imorrn ska jag ha sovmorgon, sen upp och åka till biblioteket för att plugga med Luris. Hihi.

Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela