prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Vinterkräksjuk

Publicerad 2008-12-04 09:23:12 i Saras dagar

Ursäkta min frånvaro men jag har fått det. Vinterkräksjukan! Det är otroligt hemskt. Har ni någonsin varit sådär bakis att ni vill dö, ni sitter på toa och skakar och spyr och vill bara ha en kula genom huvudet för att få slut på det? Detta stadie brukar vara några minuter.... så känns vinterkräksjukan, fast i 24 timmar. Kul.

Jag kände mig jätteillamående drygt en timme innan jag åkte till jobbet och ville spy. Men alla har sagt till mig att vinterkräksjukan kommer utan förvarning, man börjar bara spy... så jag tänkte att det måste vara något annat. Gick en långpromenad men det blev inte bättre. Jobbade iallafall 3 timmar, såg glad ut, pratade med folk... när det började lugna ner sig kände jag hur jag måste springa på toa. Jag mådde SÅ illa. Sa att jag måste åka hem.... fanns ingen taxi att få tag på så jag fick åka t-bana. Det var det värsta jag gjort i mitt liv nästan... stod nära dörren hela tiden ifall jag skulle spy. Mötte upp Henke i hammarbyhökden och grät... sen började det gå utför.

Illamående, diarré, kräkas, illamående, diarré, kräkas... det var hemskt. Började med att somna på badrumsgovlet med massa handdukar, naken haha, orkade inte ens klä på mig, flyttade efter några timmar till soffan, och sen till sängen. Jag har vaknat ca. en gång i timmen och hela tiden mått lite lite bättre så nu så känner jag mig levande igen. Får se om jag vågar dricka någonting... Detta önskar jag inte ens mina värsta fiender!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela