prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Vad gör man?

Publicerad 2008-12-25 14:01:59 i Hjärtefrågor

När två sidor drar i en? När man inte vet vad man känner utan bara vad man borde känna? När man inte vet vad som är förväntningar och påhitt, och vad som är verklighet? Hur ska man veta om något smakar bra första gången man äter det? Det kanske var ett jätteäckligt ostron, kanske det godaste i världen. Hur ska man veta utan referensramar?

Antingen gör jag det bästa beslutet i mitt liv, eller det sämsta. Hur ska man veta?

Har jag intalat mig allt eller är det riktiga känslor?

Det känns inte som förut. Ingenting är som förut. Är det här en normal tidgång? Eller har det rasat?

Jag vet inte. Jag är trött på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela