prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Update

Publicerad 2008-12-04 22:05:41 i Saras dagar

Jag har förflyttat mig från toaletten- till sängen- till soffan. Har fått i mig en cheeseburgare och glass! Känns sjukt bra. Har fortfarande ont i magen, ryggen och känner mig jättesvag.. men inte döende! Så ingen kunde vara gladare än jag. Har t.o.m. börjat bli lite uttråkad så det är ett bra tecken. Har bl.a. byggt en bilbana med ahlgrens bilar på älsklings ben, kommit på en sång om en broccoli... gömt mig under en filt och lekt blind och ja... lite annat. Stackars Henke. Det kan inte vara lätt! Men det är bara 100% jag. Haha.  Sedan mår jag illa stundvis och blir helt sänkt... det går liksom i vågor. Men jag hoppas jag mår bättre imorgon!

Nu är det hells kitchen och pussar som gäller.

Hoppas att ni håller er friska där ute!

Kommentarer

Postat av: pegah

Publicerad 2008-12-04 23:27:55

krya på dig min vän!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela