prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Underbart

Publicerad 2008-12-16 11:28:43 i Saras dagar

Ni anade inte hur skönt det var att vakna imorse och inse att jag inte hade något plugg att göra. Heelt fantastiskt! Så jag gick upp, tog en långdusch med allt som hör till.. tittade lite på Top Model, vilade. Helt suveränt. Nu är jag sminkad och klar för att möta upp Sara och käka frukost på vårt favoritställe nr 1... Il Piato. MUMS. Sedan ska jag gå lite på stan, leta födelsedagspresent och lite annat... får se om jag möter upp älskis och kollar julskyltning eller om jag åker hem och väntar på att Emelie kanske kommer hit... Var jätterisig igår när jag gick och la mig men nu har det vänt! Skönt.

Kl 16 kommer hursomhelst min älskade gudmor hit och då blir det bak i mängder! Julgodis! Muums!

Idag är den första dagen på resten av era liv!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela