prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Trött, tröttare, Sara!

Publicerad 2008-12-20 21:43:49 i Saras dagar

Hej kära. Idag har jag jobbat hårt som vanligt. Mina fötter mår inte bra av att stå upp 10 timmar per dag... När jag kom hem fick jag god mat och trevligt sällskap tills jag somnade i soffan. På riktigt. Så jag tog en varm lång dusch, peelade ansiktet och sånt... superskönt efter all denna stress. Imorgon så jobbar jag i Täby 10-19. Ska bli spännande!

Idag bytte älskis och jag julklappar också :) fick massa fint... men just nu önskar jag bara lite mer tid för varandra!

Så nu ska jag läsa lite och sedan sova. Hoppas ni ha det bra. Förlåt för att jag är osocial! Mitt ben dödar mig fortfarande och jag är sjukt trött. Men snart kommer jag igen!

Kärlek till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela