prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Trött!

Publicerad 2008-12-07 11:37:56 i Saras dagar

Igår var skitkul! Började med middag med Henke och hans mamma, jag åt beoullabaise. Asgott! Sedan blev vi bjudna på glögg... sen så åkte vi in till Gullmars, mötte upp A och O och bowlade. Jag förlorade BIG TIME. Hahah. Jag är sååå dålig. Men det var kul i alla fall! Efter det åkte vi till 2 olika barer och mötte upp några til... sedan donken... sedan sömn. Haha. Bilder kommer imorrn!

Jag hade jättegärna sovit längre men det går inte så bra med en snarkande pojkvän... så nu ligger jag med mitt täcke i vardagsrummet istället och tittar på skitprogrma på TV. Men det är skönt. Imorgon är det jobb, på tisdag ska jag hålla föredrag i skolan och sådär. Har lite ångest som ligger i luften men det ska nog gå bra!

Hörs senare, lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela