prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Om älskling:

Publicerad 2008-12-06 00:23:59 i Kärlek

Är han svensk? - Om Gotland räknas till Sverige så ;)
Är han i din ålder? - Haha nä, han är en gammal gubbe! Nej men allvarligt så är han 7 år äldre.
Är han lång eller kort? - Längre än mig så det är bra! 180 nånting!
Är han omogen eller mogen? - Omogen när han är tillsammans med mig och det är så jag vill ha det!
Är han snygg, fin eller vacker? - När jag träffade honom var han snygg, när jag blev kär var han fin... när jag började älska honom blev han vacker.
Är han oskuld? - Japp, jag med!
Är han okysst? - Haha helt klart!
Är han snäll? - Världens snällaste... oftast.
Är han lätt att prata med om allting? - Han är den första jag ringer i alla situationer.
Är han lätt att skratta med? - Ja, ibland tappar jag andan.
Är han mobbad? - Haha, vad är det för fråga?!
Är han blyg? - Nej det tycker jag nog inte... ibland tittar han på mig när han pratar med någon annan, haha, fast det är nog bara gulligt!
Är han framåt? - Ja han både jobbar å pluggar å pratar så det kan man väl inte klaga på. Beror väl på personen han är med iofs!
Brukar han säga till dig att han gillar dig? - Nej, däremot att han älskar mig. Väldigt ofta!
Har han någongång gjort dig ledsen? - Ja något annat vore väl konstigt. Men huvudsaken är att det ligger bakom oss nu...
Har han någongång gjort dig glad? - Varje dag!
Om du är ledsen, kan du prata med honom då? - Har väldigt svårt för att gråta inför folk, vill oftast vara själv, men om det är någon jag kan prata med är det honom.
Om du är glad, delar han glädjen med dig då? - Ja, något av det viktigaste i ett förhållande.
Brukar du eller han betala saker? - I början var det han, men nu är det nog ganska lika.
Brukar du skrika och ofta vara arg på honom? - Väldigt sällan. Blir tjurig ganska ofta däremot, men det går över så fort han börjar kittla mig. Tror inte han tar det så seriöst. Hoppas inte det!
Brukar du krama honom mer än 10 ggr på en kväll? - Beror på vad man räknar som en kram.. men ja det skulle jag nog säga.
Tycker han att du är jobbig ibland? - Haha ja det vet jag att han gör, men ska man ha mig får man hela mig!
Tycker han att du är rolig och snäll? - Ja det får jag väl hoppas!
Har du sovit hos honom ngn gång? - Haha. Typ varje natt.
Har han sovit hos dig ngn gång? - Jappsi fast betydligt mer sällan.
Har ni kollat på film ihop, ensamma? - HAHAHA. Vad är det här. Ehm, ja.
Brukar du tänka på honom? - Han är alltid, alltid där i mina tankar någonstans, på ett eller annat sätt :)
Brukar du sakna honom? - Alldeles för mycket. Är jag kanske lite needy?
Om du fick välja vad han skulle säga till dig, vad skulle det vara? - "Jag har bokat och betalat en resa för oss till Thailand, vi ska vara borta i 3 veckor!" Hihi
Vad heter han? - Henric "Pälskling" Larsson

Kommentarer

Postat av: Henric

Publicerad 2008-12-06 03:01:50

Naaaw älskling va söt du är :) Älskar dig av hela mitt hjärta. Du är min diamant som skimrar i mörkret. Du är min solstråle som gör mig varm och glad



Puss Din Henric

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela