prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Mardrömmar & tentaplugg

Publicerad 2008-12-14 22:18:09 i Saras dagar



Flera nätter i rad så har jag haft mardrömmar... och sömnparalyser. Har dock lärt mig pipa i sömnen så Henke väcker mig. haha. Och det är fakitkst värt guld. Inatt så drömde jag (en återkommande dröm jag har) att jag går i träskmark och hela tiden sjunker ner under ytan och blir uppdragen... men jag vet inte av vad. Skitskumt. Och mass andra saker, spöken som tar bilder på mig när jag ligger och sover osv.... sjukt.

Dagen var på jobbet superbra, fick tom bekanta mig med några snattare, och nu på kvällen har jag bara pluggat... nu är det Wallander som gäller. Det ska bli helt underbart med sovmorgon, sedan är det plugg hela dagen tills jag ska på tenta kl 18. Tjoho. Aja, bara jag klarar det så blir jag superglad!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela