prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Livet leker.

Publicerad 2008-12-12 23:31:05 i Saras dagar

Jag trivs förhimla bra på mitt jobb, trots ont i fötterna! Och allt känns bara bra. Vad ska man skriva då? Jag träffar och klickar med nya människor, jobbar, blir säkrare på mig och H för varje dag och det är jul... och ja. Just nu orkar jag inte tänka på våren. Vill bara tjäna pengar, resa någonstans, och börja plugga till hösten istället och verkligen satsa! Lite ångest för tentan på måndag, jag kommer inte hinna plugga en sekund. Men vet ni vad? Det löser sig. Allt löser sig. Man måste ha lite tilltro till sig själv, ödet, Gud och allt annat som kan hjälpa en på traven. Men framförallt sig själv tror jag.

Imorgon jobbar jag igen så nu sitter jag och försöker lugna ner mig så att ja kan somna. En himla bra idolfinal! Jag grät när Kevin grät, han är sötast. Och han och hans flickvän är så himla bra ihop. Hoppas det håller. Nåt måste man ju tro på...  eller hur?

Nu är det stenhårt Damien Rice som gäller... mitt hjärta slår ett extra slag då. Sedan ska jag njuta av nya Engelska ELLE som pappa köpt till mig... muuums. Hoppas er kväll är lika bra som min. Hehe.

Kärlek i massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela