prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Kärleksdag

Publicerad 2008-12-09 18:28:51 i Saras dagar

Idag har vi haft en riktig mys och kärleksdag! Har lagat god mat och samtidigt fått massa plugg gjort! Vi har också tagit en promenad och handlat hem lite smått och gott. Jag har bara mina astunna stövlar och en skinnjacka här, så det var väldigt kallt kan jag lova. Men sånt är livet! Nu är jag taggad för att komma ut och göra något. Ska träffa L om en timme, äta lite god mat och sen se den omtalade kärlekshistorian twilight. Hoppas verkligen att den är lika bra som de säger, annars blir jag besviken! Filmen börjar först kl 21 så jag lär väl komma hem ganska sent... så jag säger God natt nu, och hoppas ni får en toppenkväll!


Jag och min nya bästis Frank!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela