prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Jul.

Publicerad 2008-12-21 20:51:59 i Saras dagar

Hej älskade!

Idag har jag jobbat i Täby hela dagen och mått väldigt bra. Sov många timmar inatt trots mardrömmar så jag kände mig utvilad imorse och benet är mycket bärrre! Jag har varit på bra humör.... jättehärligt! Imorgon är min sista jobbdag! 12-20 i gallerian.. men innan det ska jag hinna gå till rosenlund på lugnröngten. Så jag måste nog gå upp tidigt iallafall! Men det är OK... nu är jag hemma hos älskis, har ätit supergod middag och nu ska vi bara mysa tills vi somnar. Imorrn åker han till Gotland å lämnar mig... men det är nog bra att vara ifrån varandra ibland. Vad tror ni?



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela