prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej kära och icke kära.

Publicerad 2008-12-20 09:12:48 i Saras dagar

Igår blev det kallabalik när jag ringde till sjukvårdsupplysningen och de sa att jag måste åka in DIREKT för att mina p-piller ger hög risk för blodpropp i benet... men jag sket i det. Och idag är det faktiskt liite bättre! Så jag tror inte det. Men det blir att gå med bandage iallafall...

Har haft helt otroligt hemska mardrömmar om släkten, framförallt mormor. Helt sjukt! Så det var mindre kul... idag jobbar jag på götgatsbacken och det ska faktiskt bli ganska roligt. Så allt löser sig. Ikväll ska vi ha lite gäster från nära och kära, pappas kollegor, jag, älskis och päronen. Vi ska ha äta en hel kalkon (jättestor), lyssna på julmusik och öppna julklappar! Tjoho! Har jag tur kanske kära Paret kommer och hälsar på mig också :) hihi.

Nej nu måste jag skynda mig!


Puss och snusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela