prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej älskade!

Publicerad 2008-12-11 20:33:49 i Saras dagar

Idag har jag jobbat 10-19 och det känns i fötterna kan jag lova. Jag var jättehungrig när jag kom hem och nu har jag fått världens godaste middag av älskis- fläskfile, klyftpotatis, varm tomat, fetaoströra, baugette, limesås... ja ni hör ju själv. Alldeles ljuvligt iallafall. Jag har världens bästa pojkvän! Bara så ni vet. Tycker att jag sålt ganska bra idag och börjar få koll på det så det känns kul! Ikväll ska vi bara mysa och titta på film. Det ska bli fabolous. Inatt ska jag sova gott så jag orkar en dag imorrn också. Jobb jobb!

Sen ringde mamma idag och sa att jag fått ett kusinbarn :D! Sånt är alltid roligt!

puss och snusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela