prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

God morgon

Publicerad 2008-12-15 10:59:47 i Saras dagar

Har ni någon aning om hur skönt det var att ha sovmorgon? Helt underbart! Jag somnade om flera gånger bara för att ja kunde! Men problemet är att jag sover så himla intensivt med drömmar och så att jag inte är utvilad när jag vaknar. Det suger!

Nu sitter jag framför TV'n med min tekopp och mina pluggböcker. Gjorde alla gamla tentor igår, så det känns ju faktiskt bra. Jag vill så gärna ha ett B i slutbetyg senare, så jag hoppas verkligen... Förresten blev jag så glad imorse när det var lite lite snö på marken och sol. Allt blir så himla mycket finare då! Hoppas ni får en toppen-vinterdag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela