prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Drömmar

Publicerad 2008-12-05 11:53:50 i Saras dagar

Äntligen går det att logga in här!

Har haft så många drömmar inatt... först drömde jag att jag var typ Bond-brud. Haha. Fick prova massa häftiga saker, klättra upp i helikoptrar och sånt. Jag va så himla coooooooool. Ni anar inte. Den här stegen som jag klättrade upp på, om man inte klättrade tillräckligt fort så fick man värsta el-stöten. Men jag klara mig såklart. Heheh.

Sen drömde jag att jag flyttade till Lund (fast det låg brevid Paret precis) och jag hamnade i världens finaste lägenhet och det gick jättefort att komma iordning. Jag älskade det och allt var klart. Sedan kom jag hem till världens sorgligaste låt på radion och började gråta för att jag saknade älskis så mycket. Det var sorgligt. Haha.

Ikväll ska jag åka hem till mamma och katten. Mår mycket bättre idag. Har fått i mig lite cola och ska försöka mig på en plätt eller två... så det blir toppen! Ikväll blir det lugn kväll, är fortfarande svag utan aptit och lite illamående. Men imorgon är jag säkert återställd!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela