prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Besviken.

Publicerad 2008-12-10 11:45:32 i Saras dagar

Jag kommer inte att komma in på utbildningen i Uppsala. Jag sökte efter den 15e oktober så det ligger typ 600 personer före mig i kön. Det känns bajs faktiskt. Jag var liksom lite inställd på det... men men. Nu gäller det att leta jobb igen! Jag som ville bort härifrån och allt sånt.. så det känns faktiskt inte så bra. Men men.

Nu gäller det att fokusera på vad jag har nu: stort föredrag ikväll, och tenta på tisdag. Jobb hela veckan dessutom! Så det blir nog bra. Nu hoppas vi på att jag får ett bra jobb som jag tycker om och tjänar bra på, så älskis och jag kan åka iväg i sommar. Och sedan börja plugga, på riktigt.

Kärlek 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela