prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Året som gått

Publicerad 2008-12-31 17:55:48 i Saras dagar

Januari: H&jag kom hem från Milano, jag visste inte vad jag skulle göra men började läsa Jiken med Pegah.
Februari: Sökte och fick jobb för Arena Personal med reception och annat. Det var kallt.
Mars: Åkte till Zambia med H och var där två veckor! Mkt bra semester.
April: Fyllde 19 år, mormor dog, fick mitt jobb på Strömma.
Maj: Började jobba på Strömma, trivdes superbra. Gjorde min sista Jikententa. Började känna sommaren...
Juni, juli, Augusti, September: Jobb, jobb, jobb. En resa till Sicilien och en Stockholmsvecka på Gotland. Började läsa en kurs, rättspsykologi.
Oktober: Pluggade och fundera på vad jag ville göra. Sökte massa jobb och skola och var rastlös. Tenta.
November: Sökte och fick jobb på Body Shop! Såg ljus i min rastlös-tunnel.
December: Jobb, jobb och slut-tenta. Blev väldigt besviken för att jag ej kom in i Uppsala, men glad för att jag nu fått fast jobb. Och så Norrland! Och sen?

Nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela