prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Tråk.

Publicerad 2008-08-29 10:06:27 i Saras dagar

Idag när jag gick till jobbet slog hösten till som en käftsmäll. Kall och hemsk. T.o.m. jag har lagt ner mitt bojkottande av jackor eller hoppet om att förlänga sommaren här i Sverige. Regn och rusk, stressade människor i tunnelbanan och en allmän folklig uppgivenhet. Varför står vi ut med detta?

Jag vill vara överallt förutom här just nu. Jag jobbar 9-19.15 idag igen, i min lilla kur. Jag vill vara hemma med sjukling älskis och kramas, eller varför inte på Sicilien? Varför kan inte tiden gå lite snabbare. Jag vill typ att det ska vara nästa sommar nu. Jag hatar regn. Jag hatar rusk.

Halvhjärtad Kärlek.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela