prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Tell me princess, now when did you last let your heart decide?

Publicerad 2008-08-24 19:39:50 i Saras dagar

Hej älskade blogg!

Det har varit dåligt med uppdateringar. Åkte till landet (som ni kanske förstod) och åt gott, sov gott och löste korsord, typ, i ett dygn. Sen mötte min prins mig i Uppsala där vi åt lunch och fönstershoppade och strosade lite vid kanalen :) var hur mysigt som helst. Sen åkte vi hem och somnade. På kvällen var det party hos Petra där det dracks sirap och dansades tills jag fick ont i låren! När jag kom hem somnade som en stock och fylle-sov, dvs. somna vakna somna vakna hela tiden! Men men!

Idag har jag varit ett kolli och det har varit en tålamodskrävande dag med människor som inte förstår varken engelska eller teckenspråk. Vad gör man då? Suckar och stånkar! Sen kom jag hem, fick skjuts av älskis, och åt och nu ska jag bara ta det lugnt tills jag ska upp imorrn igen och gno :)

Jag är så ledsen för min mobil-dator sladd är borta, och kameran hänger aldrig mer längre :( Hur kul är det med en blogg utan bilder? Inte särskilt! Jag ska bättra mig, jag lovar!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela