prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Spontan tisdag

Publicerad 2008-08-05 23:24:40 i Saras dagar

Hej älsklingar!

Idag har jag suttit i en gul kur och häckat exakt hela dagen, det har spöregnat, men det vet ni ju redan. Har suttit och kostat pengar kan man säga, inte har jag gjort mycket i alla fall! När dagen äntligen var över mötte jag upp Par&Co och åt en god libanesisk middag! Efter det var vi och såg (se inlägget nedan) den otroliga filmen mamma mia. Den var supersuper gullig och en riktig tjejfilm! Otroligt bra musik och jag är riktigt stolt över att vara svensk!

Kom precis hem, och nu måste jag somna ensam. Både älsk och päron är borta, hur ska jag överleva? Får hoppas att min mörkerrädsla inte kommer fram allt för mycket!

Imorgon är en ny dag. Jobb 9.30 - 19.15. Kajvärd. Städa måste jag göra ikväll också för imorrn kommer päronen hem från landet.

Jag saknar dig älskis, vill att du ska hålla mig i handen när jag somnar.

S.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-08-06 02:40:24

Jag får nästan ta och göra det :) hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela