prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Söndag

Publicerad 2008-08-17 19:13:32 i Saras dagar

Vad händer med människor när det är söndag? Det är som att hela världen stannar upp. Ingen orkar duscha, ingen sminkar sig, mjukisar är den nya klädkoden och pizza den nya trenden. Alla, oavsett rang eller vikt, frossar i chips, cola och pizzor. Det är som att alla gränser och olikheter försvinner. På söndag är vi alla lika!

Och jag är en i mängden. Sov länge, gick upp, titta på film, gick och la mig i 2 timmar till. Har på mig mjukisar, en långärmad svart tröja och ballerina. Nu har vi varit och handlat, det blir schnitzel, klyftpotatis och ärtor till middag. Tillsammans med nötter och massa god frukt! Skippade chipsen idag, för magens skull. Idag ska det sovas, pussas och drickas mycket vatten. Jag behöver ta igen mig. :)

Ha en härlig slappsöndag latisar.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela