prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Pride i all ära.

Publicerad 2008-08-02 19:53:50 i Saras dagar

Hej kära trogna läsare!

Igår var en riktig trevlig kväll med champagne och fläskfilé. Kvällen var varm, människorna glada och allt var superduper! Gick hem ganska tidigt, fixade lite och sov. Vår bil blev stulen för 2 dagar sen, och igår hittades den i Norrtälje, full med knark och kofotar till min pappas förskräckelse, så vi stannade uppe till hans kom hem och sen la ja mig och sov supergott tills klockan ringde kl. 8.

Har varit en seg och regnig dag idag, regnet var dock välkommet. Nu ska jag bara krypa ner i soffan med en filt, äta god mat med älskling och bara vara! Just nu är det dessutom mitt favoritprogran på TV. En annan del av köping. Tobbe rules!

Idag på lunchen såg jag en snabbis på pride. Överviktiga tjejer utan bh som står och skakar loss, killar i sjömanskostymer som suger på bananer. Missförstå mig rätt. Jag tycker alla ska ha lika rättigheter. Jag är en riktig faghag och blev gladast av alla när en i min släkt kom ut ur garderoben. Men homosexualitet är en sexuell läggning, och nu känns det som att det glorifieras som bara den. Det är liksom "inne". Om en heterokille åkte runt och slickade en mjuklass hade det setts som provocerande av varannan svensk, nu står de och klappar och hejar på. Ser jag ett felvänt mönster?

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela