prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Onsdag.

Publicerad 2008-08-06 21:20:27 i Saras dagar

 Idag så har jag jobbat exakt hela dagen men det har varit en bra dag, den har gått lagom fort och det har varit lagom mycket folk! Helt super!

Har blivit uppvaktad idag, bl.a. av en italienare som stod å berömde mitt utseende i flera minuter, ironiskt, varför händer alltid sånt när man känner sig som allra fulast? Veckan på månaden, uniform, dålig hårdag osv. Kände mig sjukt ful, så sånt är ju alltid kul!

Nu är jag hemma hos min älskade älskis, jag sov jättegott igår förresten, kors i taket. Kanske ska sätta på en film och somna till. Imorgon jobbar jag 9-18, kort för att vara mig. Ska bli superskönt. Sen ska jag hem och träffa pappa för första gången på länge.

På lördag och söndag är jag ledig, det kommer bli en superhelg! Party, middagar, utgång och Winnerbäck konsert! Jag längtar! Men tills dess ska jag njuta av livet med den jag älskar som just nu står och gör varm choklad till mig.

Livet är underbart. Ibland.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela