prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Min försummade blogg

Publicerad 2008-08-21 21:25:29 i Saras dagar

Hej pärlor.

Hoppas allt är bra med er! Jag har suttit i en regnig kur hela dagen och sålt biljetter till förvirrade turister, för ovanlighetens skull. Men nu till något roligare! Imorgon är jag ledig! Och imorgon var jag och älskis på Stand Up med bla Magnus Betnér, det var riktigt kul (iaf de flesta). Bl.a. ett nytt stjärnskott, en lite halvbögig ung kille från Uppsala. Så håll utkik!

När jag äntligen slutat idag tog jag 55an hem, världens mest meningslösa buss. Den åker runt vår lägenhet i en fyrkant men kommer aldrig närmare.

När jag kom hem väntade ett brev från skatteverket- äntligen återbäring, vilket ledde till att jag rensade ut alla mina papper och tog tag i mitt liv lite grann. Ska ringa dit imorgon, ska också ringa univeristetet och jobbet, åka förbi körskolan och lite sånt. Ska vara så skönt att få ta sovmorgon!

Hursom, nu ska jag och älskis ta bilen (yes) och åka hem till honom och mysa.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela