prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Matkoma!

Publicerad 2008-08-25 21:27:10 i Saras dagar

Älskade!

Är i totalt matkoma. Jobbade 9-19.15, träffade päronen och åt orientaliskt. Sjuuuuukt gott. Nu är jag mätt som en jag vet inte vad, och har hamnat i totalt matkoma. Vill bara somna. Men det kan jag inte för jag ska åka till älskis och sova där, är, efter många om och men, ledig imorrn! Det ska bli såååååååååå skönt, har dessutom en massa saker att fixa till Sicilien, hämta ut böcker och massa annat. Så det blir topp!

Vet ni vad dom hade på menyn förresten? Lammtestiklar! Hur omysigt är inte det?

Nej nu ska jag ta mig i kragen, åka hem till älskis och bädda ner mig framför soffan tills han kommer hem!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela