prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lasse, Lasse!

Publicerad 2008-08-10 10:25:28 i Saras dagar

Jag kommer nog leva kvar i magin från Lars Winnerbäck ett tag till :). Min enda besvikelse var att han inte körde kom änglar, men han kan väl inte göra det varenda gång antar jag. Att vi stod precis längst fram vid staketet gör inte saken värre, förutom att fulla 40 åringar och puttande fjortisar!

Vi kom dit vid 6, åt våra små matsäckar, försökte söka skydd i regnet. Ingen fick ha med sig paraply, fanns knappt någonstans att stå och det spöregnade. Men det var det så himla värt. Precis innan Lasse kom blev det fint och regnbåge, såklart. Sedan var det 2 timmar av extas och mannen som har hjälpt mig igenom så himla mycket.

Det som slog mig var att han fortfarande, trots kändisskapet, är så himla ödmjuk. Han visste inte vad han skulle säga inför sin publik på 19 000 människor. Han är ingen entertainer, men hans musik säger mer än något! "Zinken, hur ska jag gå hem när allt är såhär?"

Har precis vaknat. Idag ska jag köpa ny kalender, nytt paraply till pappa och ta tag i mina universitetsgrejer. Köpa en ny kalender ska jag göra också. Får se vad kvällen ger!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela