prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej kärlekar

Publicerad 2008-08-19 15:08:53 i Saras dagar

Idag är jag åter på jobbet, vi är dessutom en man kort och det är faktiskt väldigt mycket folk här idag! (såklart blir det fint väder när jag jobbar) så det är ganska hårt. Men tiden går iallafall fort så det är ju toppen! Om en timme ska jag dessutom ta en två timmars promenad i Strömma anda med internpost. Det ni.

Blev en underbar spontanmåndagsträff igår med min älskade Cissie, vi satt och drack vin och pratade om allt mellan himmel och jord. Men det var inte kul att stiga upp imorse.

Efter jobbet ska älskis och jag gå ut och äta och kanske gå på bio eller något annat mysigt.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela