prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Guten morgen

Publicerad 2008-08-04 10:54:33 i Saras dagar

Står allt bra till? Jag är lite små uttråkad. Korvis ligger fortf och sover, men inte jag! Ska snart sätta på lite kaffe. I övrigt så sitter jag och tittar på Super Nanny- det får mig att aldrig vilja ha barn, haha.

Har haft drömmar om allt möjligt idag. Gamla bekanta, gamla killar, fester, förvirrning, att mina föräldrar flyttade igen, spindlar, osv. Jag har alltid varit en sån som bearbetar allt i sömnen, så slipper jag göra det sen. Smart va? Haha.

Såg en riktigt kass film igår. Too young to marry hette den. Riktigt dålig! Så nu vet ni vad ni inte ska se!

Nu ska jag njuta av min ta det lugnt morgon, och sen får vi se vad dagen ger :).

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela