prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Gubbtjuv.

Publicerad 2008-08-07 21:49:30 i Saras dagar

Har varit på superhumör idag! Läser en toppenbok, har toppenbramusik på min MP3 och det har varit sjukt lugnt på jobbet idag :). Har kännt mig ganska snygg på sistone (förutom igår, skyller på lingonen) och har shoppat massa nytt som jag trivs super i. Sånt kan verkligen få upp humöret!

Har haft dåligt tålamod idag dock. Blir så trött på folk. Ex, hur mycket kostar resan? 60 kr tur och retur, 35 enkel säger jag då. Kan man köpa tur och retur? frågar de. Suck. Man orkar liksom inte vara ödmjuk efter ett tag... ni vet.

Imorgon jobbar jag kvart i 9 till 3 bara! Ska bli super. Efter jobbet ska jag bli låtsas-brun, äta middag med pappa, träffa upp nära och kära och parta loss med 20 000 andra på Stureplan. Ska bli toppen hoppas jag även fast alla planer verkar spricka just nu så kommer det nog upp nya! Hoppas jag :)

S.

Kommentarer

Postat av: Mary

Publicerad 2008-08-07 23:36:14

haha har du också börjat bli bitter?

"Då går eran båt från kajplats 12"

"Sa du 8?"

Jo för det låter ju rätt likt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela