prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

En ledig dag över

Publicerad 2008-08-26 22:35:37 i Saras dagar

Jag har hunnit shoppa underbara höstkläder, umgåtts och fått mina ärenden gjorda. Hur bra är inte det? Vet ni vad jag lyckats med mer? Fastnat i hissen förstås. Dumma byggarbetare! Det var några ångestfyllda... minuter. Haha nej det var inte så farligt men det var verkligen obehagligt!

Har kännt mig väldigt tillfreds idag och det har varit topp. Har gått i affärer och sett några av vad som kan vara de snyggaste klänningarna någonsin, men when to wear them? Älskar alla i min närhet. Är full av kärlek helt enkelt! Dessutom gäller det att njuta av dessa 2 lediga dar som jag har nu...

Nu sitter jag i mysisar hos älskis, han kommer hem från jobbet om drygt en timme. Då ska vi pussas och dricka te. Men tills dess ska jag njuta av mina tjejprogram.

Och förövrigt, min kärlek:



S.

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2008-08-27 10:47:30

Kika gärna in på min blogg om du gillar smink :) Jag kommer med nytt sminktips varje dag! "Dagens Sminkning" brukar vara poppis att följa..! kram malin

Postat av: malin

Publicerad 2008-08-27 12:01:56

sv: tack så mkt :) kommer en ny alldeles strax :) kram malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela