prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Dom når mig aldrig mer igen.

Publicerad 2008-08-11 22:28:54 i Saras dagar

Älskade vänner, och ovänner för den delen! Ni är en del av mig också!

Idag sov jag superdåligt, drömde hemska drömmar, det var hemskt att gå upp och jag har gäspat hela dagen. På lunchen shoppade jag för 800 kr, receptbelagda mediciner på apoteket. Känns ju superkul. När kan min kropp börja fungera normalt? Och varför är P piller som man inte går upp 20 kg av så dyra? MORR. När jag äntligen slutade (klockan sju) mötte älskis upp mig, vi gick och handlade mat och lagade fläskfilé med klyftpotatis. Så gott och sen blev jag så mätt att jag typ somnade framför Simpsons. Men nu är jag ensam, han jobbar natt inatt.

Pappa har däremot haft 3 halvfulla damer här som har ätit upp vad som skulle blivit min frukost, invaderat mitt badrum. Så nu ska jag sätta i öronpropparna, sätta på ögonbindeln och krama min älskade Freddy.'

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela