prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Att unna sig

Publicerad 2008-08-29 22:10:43 i Hjärtefrågor

Hej älsklingar. Har haft en sjukt dålig dag idag! Kom hem arg som få till älskis och fick pizza och cola, nu är det lite bättre. Det finns vissa tillfällen då man får unna sig. Jag ska räkna upp dem för dig så du vet!

* När man har PMS
* När man jobbar en vecka i sträck
* När man är riktigt bakis
* När man är sjuk
* När man haft en riktigt dålig dag på jobbet
* När man blivit dumpad
* När man inte sovit och behöver energi
* När man fyller år, firar årsdag osv
*När man har semester!
*När man är på restaurang


Så nu vet ni när jag tycker man kan unna sig! Väldigt ofta! Tror det är viktigt att unna sig, livet är inte till för att bara banta eller hålla på att hålla på sig hela tiden. Dessutom känns det alltid lite bättre om man haft en sjukt dålig dag och kan tänka att nu unnar jag mig det här så har man iaf fått nåt positivt av det! Och sen pratar jag inte en hel tårta, men helt klart en tårtbit! Jag brukar försöka hålla mig till nyttig frukost och lunch och sen kunna äta lite onyttigare när jag tycker att det passar :)



Paret och jag passar på att unna oss pizza på tjejmiddag. Hett förkläde va? Saras pappa har bra smak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela