prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Ångest

Publicerad 2008-08-18 11:25:07 i Saras dagar

Vaknade idag med ångest över min lathet. Mitt körkort ligger helt och hållet på is sen jag började heltid, vilket suger. Måste ta ledigt en månad mellan nästa jobb och bara köra köra köra. Var sjukt länge sen jag gjorde teoriprovet och vill inte behöva göra om det bara för min lathet! Ska fixa så att pappa kan bli min handledare också. Min körlärare skäms nog för mig. Jag är för hemsk!

Sen måste jag städa mitt rum, måste fixa inbetalning till universitetet. Böckerna är beställda så de ska bara hämtas ut någon gång, de har ju inte kommit än. Jag måste tvätta och fixa med någon form av garderobslösning, ex. Nu har jag alla snygga linnen hos Henkish, men inga jeans. Hur tänker jag? Inte alls tydligen.

Ska iaf umgås med min kära och sen åka hem och börja fixa med saker och ting. Ta en fika med Pegah som flyttar till Lund om bara några dagar! Det blir lite sorgligt! Sen ska jag väl allmänt förbereda mig för ännu en hård workingweek. Jag måste ta tag i min träning nu när hösten kommer. Jag ska fixa mitt CV och börja småkika på jobb, uppdatera bild och referenser. Idag ska jag få det gjort!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela