prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Älskade vänner

Publicerad 2008-08-15 18:42:00 i Saras dagar

Nu är jag tillbaka! Känner mig mycket bättre idag, så himla skönt :)

Har varit en seg dag på jobbet och inget har funkat typ. Men med bra kollegor klarar man det mesta!

Ett VIPkort från toxic damp precis ner i min brevlåda vilket är lite märkligt eftersom att jag typ aldrig är där. Men man tackar och tar emot helt enkelt!

Har lite beslutsångest över vad jag ska göra ikväll. Min mor har precis kommit hem från Finland och vi har ätit supergod mat... men sen då. Ska jag gå ut med Paret och co? Va hemma med mor? Ligga hemma hos henkish (som inte ens är hemma själv) och se på film? Jobbar imorgon med. 6e dagen i streck nu. Mycket roligt.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela