prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Alla dessa beslut

Publicerad 2008-08-22 09:30:05 i Saras dagar

Idag är det fredag. Vet verkligen inte hur jag ska göra. Tanken var att älsk och jag skulle åka på skärgårdsrace idag, men vädret säger att, nejtack. Ikväll är jag bjuden av världens bästa Pegah på galej, men jag har verkligen ingen lust för party idag och dessutom har min mage varit helt jätteknasig hela veckan så något alkohol vågar jag mig inte på.

Mina päron åker snar till landet, men då ska jag ju bestämma mig NU. Dessutom måste jag åka hem själv imorgon med buss isåfall, vilket suger.

Men jag vet inte om jag har så stor lust att vara själv i lägenheten i 2 dagar, behöver vila. Suck.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela