prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Valborg!

Publicerad 2008-04-30 11:28:02 i Saras dagar

Idag är det valborg, älsklingar. Alla sånahär special åh va vi ska party dagar som typ valborg, födelsedag, nyår osv. har en tendens att skita sig för mig. Men det ska den inte idag!

Mamma tog ledigt idag, så jag ska strax möta henne... kanske shoppa lite. Sen äta en good middag med skaldjur, vitlöksbröd massa såser och vin. Sen kommer älsk till mig vid 19, så går vi till tanto och tittar på brasan, möter upp girlisar och sen blir det utgång på babas! Blir en ganske tidig kväll dock, på torsdag ska jag upp vid 8 tiden och åka iväg med Strömma-gänget till Birka, myspys!

VIsst är det mysigt med den symboliska värmen, brasans knastrande, människorna? Jag gillar valborg.

Ha världens bästa valborg nu läsare.

image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela