prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Underbart.

Publicerad 2008-04-22 17:23:58 i Allmänt

Jag har haft världens bästa dag! Sovmorgon till 10, lunch med Pegah och Alexandra på en varm solig kaj, handlat plantor åt älskling och emellanåt spenderat två timmar till min lagbok!

Dessutom har jag världens underbaraste chef. Jag svarade på ett mail ang. lediga pass, och hon tackar mig för att jag svara på mailet, önskar mig en bra dag och säger åt mig att njuta av solen! Hur söt får man bli?

Älskling ligger och sover, jag sitter i kortkjol å tubtopp framför OC, läser och mår allmänt bra. 21.00 ikväll har älskling och jag bokat bio, vi ska se 21, hoppas den e bra!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela