prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Sol ute, sol inne

Publicerad 2008-04-23 20:30:54 i Allmänt

Hej älskisar!

Har varit ute i solen nästa hela dagen, vilket lyxliv jag lever egentligen. Först ta bilen ut till djurgården och promenera samt äta lunch med älsk, sen till Skeppsholmen och hämta min nya uniform! Sen träffade jag Alex, tog en glass på gamla stan kajen. Och sen bjöd min mor min på restaurang. Jag åt en sjukt god skaldjursgryta... räkor, scampi, kräftor, i en saffranssås med vitlöksbröd och gräddfil. MMMMM... Märker ni att jag äter väldigt mycket ute? FY på mig.

image194

Nu blev jag än en gång hämtad (bortskämd) av älsk och nu är jag här igen. Nu är det processrätt som gäller, lite duktig ska man vara! Men samtidigt är det ju girlnight på TV.

I bilen:
H: Det är onsdag idag va?
S: Ja, vaddårå?
H: FAN, då är det ju såndär Sarakväll på TV. BÅDE topmodel och Sex and the city. SUCK.
S: men asså jag behöver ju inte se det...
H: Inte?
S: jo....

Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela