prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Skuggorna bakom oss trots allt?

Publicerad 2008-04-14 10:17:09 i Saras dagar

Hej bloggen.

Jag kanske inte är världens gladaste Sara, men det är bara att ta sig i kragen! Älsk kom hem vid 21-tiden igår så jag fick i mig lite mat, såg också världens underbaraste film a beautiful mind, jag grät nästan hela filmen! Den är så rörande... sen har jag faktiskt sovit jättegott.

Idag ska jag klippa och slinga mig! Ska bli såååå skönt. Är sjukt trött på mitt hår och min lugg som inte ens är en lugg. Om ni är snälla får ni kanske se en bild sen!

Efter klipptiden kl12.00 så ska jag till kulturhuset, ev. med L, för att det är såndär högskole syo-grej, och jag måste ta reda på hur tusan ja ska komma in på personalvetarprogrammet utan matte C. Så det blir toppen! Sen måste jag nog åka och träffa mamma...

och vet ni vad? Imorgon fyller jag år.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela