prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Onsdag.

Publicerad 2008-04-16 10:40:08 i Saras dagar

Jag är så stressad. Till nästa vecka ska jag ha skrivit ett PM, ett domslut, ett domskäl, och kunna ha tillräckligt med kött på benen för att hålla i ett rollspel, vad ska jag vara? Domstol. Min trötthet hade kunnat få mig att sova flera timmar till, men min ångest håller mig pigg. Idag ska jag ge järnet. Jag ska titta igenom allt vi ska göra, and I'm gonna do it! Även om jag såklart inte hinner göra allt så ska jag göra nog för min oro att lägga sig.

Fram till klockan 17 ska jag sitta med detta. Sen ska jag duscha, klä på mig, ta en promenad, ev. sola solarium (jag är redan blek, visst är det typiskt?) Egentligen skulle jag behöva gå en sväng i stan för att hitta något att ha på mig på fredag, men det hinner jag nog ej. Sen ska älsk och jag åka till Willys och köpa chips och drinkmixar till fredag, det blir kul!

Hoppas ni får en trevligare dag än mig..

Puss.

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-04-16 12:26:58

Grattis i efterskott Sara!
pussåkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela