prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Måndag!

Publicerad 2008-04-21 10:44:34 i Allmänt

Godmorgon. Jag har sovit riktigt konstigt inatt, mardrömmar, förvirrning... ja usch. Men nu är jag uppe iaf!

Nu ska jag vakna, duscha, dricka massa kaffe, läsa lite i lagboken, och sen ska jag åka iväg till Råcksta för att övningsköra! Tjoho! Det ska bli kul, håll tummarna för att jag inte kör på några cykelbanor idag ;). Sen så ska jag ta mig tillbaka till town och faktiskt plugga, nu har jag bara 3 böcker kvar. Förvaltningsrätt, etiken i juridiken och "finna rätt". Vi får se vilken jag gottar mig i, suck.

Kl 17 ska jag infinna mig hos party på middag, sen ska hon, jag och L gå på stand up! Det ska bli riktigt skoj, + att det var gratis popcorn då kan de ju liksom inte gå fel ;)!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela