prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lördag

Publicerad 2008-04-26 15:12:06 i Allmänt

image198Nu har vi varit och köpt present till H's mor. Min älskade mössa som jag tappade bort på Åhlens för 2 veckor sen  hade dom slängt. Schysst. :( min älskade mössa, jag som brukade bo i den! När jag var inlagd på sjukhus hade jag den över huvudet, jag sov med den, så fort jag var ledsen så hade jag den! Det var min snuttefilt! :( Aja, nu är det iaf varmt så jag behöver inte sakna den på det viset!

Min mage är fortfarande elak. Jag är så trött på detta nu. Har iaf suttit i solen med Paret och ätit lunch på älskade Söder, det var mysigt. Nu ska jag alldeles strax iväg och övningsköra! Sen ikväll får man se vad som händer...

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela