prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Idol och straffrätt.

Publicerad 2008-04-14 21:26:25 i Allmänt

Har trots allt hunnit med en hel del idag. Är arg på en sak. Jag vill ju, som bekant, läsa till personalvetare på SU. För mitt eget välbefinnande och stabilitet orkar jag inte flytta just nu, det är nämligen det enda jag gjort i hela mitt liv. Men såklart så behöver man matte C, något jag inte har. I göteborg, Linköping och alla andra universitet som har samma utbildning behöver man bara matte B. Just my luck, varför är det så? Man läser t.o.m. mer ekonomi i Linköping. Suck.

Är hos älsk som vanligt, han har ju faktiskt en toalett. Vi har fullt upp me tvättstugan just nu. Sitter och läser straffrätt varierat med lite idol också. Och vet ni vad? Snart är jag 19 :).

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela