prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Heej mopsar!

Publicerad 2008-04-13 09:47:12 i Allmänt

Igår var en otroligt kul kväll. Först åkte jag, Par, älsk, Hanna, Maria och hennes loverboy å bowlade i gullmars, det var jättelängesen sist så det var superkul! Sen åkte vi till after, tog några drinkar, sen gick vissa vidare men jag åkte hem och sov. Vaknade för cirkus en timma sen för att jag hade världens knäppaste mardröm.

Sen är jag stressad över skolan, så idag ska bli en riktigt produktiv dag! Jag är hos H men han är inte hemma så jag tänkte diska, städa, och plugga massor! Så jag hoppas verkligen att jag får lite gjort och kan få bort ångesten över allt från mina axlar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela