prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

God morgon!

Publicerad 2008-04-23 11:22:07 i Saras dagar

Härlig dag igen, eller hur? :)

Jag har varit sjuk seg denna morgon, vägrade vakna, drömmer nästan fortfarande. Ligger i soffan med mitt täcke och ska precis börja svara på lite frågor i min övningsbok, vilket faktiskt är svårt. Det är så fina gränser mellan vad som utgör ett brott och inte ibland.

På ett sätt känner jag faktiskt att juridik ger förtroende för mig själv. Jag har själv, som 13åring, legat på marken med 3 (ursäkta men) invandrartjejer över mig. De slog mig inte mer än en bitchslap och psykiskt då förstås, anmälde jag dem? Nej, jag visste ju ingenting. Brydde sig någon som gick förbi? Nej. Ingen ska någonsin utsätta mig för något straffbart igen! Kanske sätter jag dit såna en dag...


Efter mitt pluggande ska jag göra mig iordning och åka in till stadsbiblioteket och låna diverse böcker till skolan. Sen ska jag träffa min gode vän Alexander, vilket inte var igår!


Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela